Thursday, 9 April 2015

Mempelam

Assalamualaikum.
Entry ni di requested oleh superHUBBY. Hari-hari tanya pasal entry baru. Dye jek excited nak baca blog aku ni. Hahaha. Orang lain mmg tak tahu lah kan pasal kewujudan blog aku ni. It's ok yang penting superHUBBY nak baca semua entry entry aku nih. Al kisah pada 28 Mac yg lepas. Kami balik kampung superHUBBY di Muar. Kebetulan ada kenduri kawin di 2 buah rumah. Semua sedara dan kawan sebelah ibu mertua. Aku sebagai isteri, kena ikut jek ke mana superHUBBY pergi, katanya. Kita pon pantang di ajak lah kan. Laju jek kaki nak berjalan. Heheh. Sampai Muar, aku nampak pokok pelam tengah berbuah. Wah !! senangnya dalam hati. Padahal belum masak pon. Tengah putik (muda) lagi. Entah kenapa superHUBBY nak pulak kait buah pelam tu. Kalau boleh semua pokok dye nak kait. Nak bawak naik apa gamaknya? Kereta dah penuh dengan penumpang kot. Suka betul dye ngait buah tu. Tengah tengah panas pulak tu. Semua untuk isteri tersayang katanya. Layankan. Banyak jugak dapat. Balik buat jeruk la jawabnya. Hehehe. Yummmy sedapnya.




































No comments:

SHOUT BUSUK : Start !-->